Startsidan   om mig  

Vinnaren utsedd

Som de flesta av er kanske har gjort ikväll, så har jag tittat på
melodifestivalen 2011. Och jag måste säga att det fanns många favoriter
där....Men de jag mest gillade var Sara Varga & The moniker, båda hade
väldigt fina och bra låtar som stack ut ur mängden, på ett bra sett.

Men, som ni märkte stog det mellan Danny & Eric Saade.
Personligen så ogillar jag Danny, väldigt STARKT. Tycker att låtern var skit dålig
och texten också. Jag menar "In the club, the club. the club....in the club, the club, the club" osv
INTE är en särkillt rolig text.....tråkig och bara löjlig.
Det ända som var bra i hans framträdande var dansarna som var med i hans nummer.
Men bara de 2 manliga, tjejerna var lika kassa de.....

Men i alla fall, ERIC vann och det var faktiskt ganska bra. =)
Jag tycker om Eric's framträdande och låt. MYCKET bättre än Danny's......


Eric Saade, melodifestivalen 2010

Är det någon som håller med mig om ovanstående?
Var det RÄTT låt som vann?
Har vi någon chans i Tyskland? (eurovision)








OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!
TÄVLINGEN AVSLUTAS 16/3!

 


Kommentarer
Postat av: marina

haha :) bra blogg namn :)

2011-03-12 @ 22:36:14
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: marina

sv: :)

2011-03-12 @ 22:49:42
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: ewelina

hoppas du haft en trevlig lördag,kram!

2011-03-12 @ 23:45:02
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com