Startsidan   om mig  

vill till kawaiishop....

Bluä, jätte länge sedan jag besökte kawaiishop ju....
Älskar deras kläder och smycken! (även om vissa snycken har gårr sönder....)
Men egentligen är det ingen idé att åka dit, jag har inga pengar att
köpa något för. TwT
Skulle bara göra mig mer olycklig....

Här kommer i alla fall några "vill ha"-saker...




okej....
Det blev en massa "vill ha"-grejer. -.-'
Men pyttsann! Vill vara rik och ha en stor garerob med kläder från kawaiidesign... D=
(hehe, även från talkingclothes också...^^)

Men god natt då....måste sova snart....jobbig stressdag imorgon så det kanske inte
blir någon uppdatering....








OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com