Startsidan   om mig  

Vad läser folk om?

Hejsan.

Nu på min blogg har jag bara skrivit om sånt jag vill skriva om,
asien, videos, musik, roliga saker m.m
Men vad vill ni läsa? Jag har inte frågat innan, och det
kanske var dumt... Men nu gör jag det!^^ Så kom med lite idéer.

Ska det handla lite mer om musik jag spelar (jag spelar piano och ukelele b.la)
mer videobloggar, jag har nog inte haft en ända på den här bloggen...
dock hade jag det på min förra.

Jag kommer även inom kort lägga upp en liten omröstning här på bloggen.
Där kan ni enkelt komma med idéer på hur bloggen kan förbättras. =3



Jag vill gärna att ni säger vad ni tycker, även om du kanske inte läst min blogg så mycket.
Berätta om vad DU vill läsa om och hur jag kan förbättra mitt bloggande. ^^


Kommentarer
Postat av: melinda

Hej, skulle bli supermegajätte glad om du gick in på den här länken och klickade på "JA".

Sen när du röstat så gå in på din mejl och bekräfta din röst..



http://mysmatchen.se/bidrag/nuts-about-cheese



Skulle bli jätteglad!! Om du skriver på min blogg att du röstat kan du få en länk på slutet av veckan!!

Förlåt om jag störde eller om du inte vill ha såna här kommentarer. ♥

2011-03-07 @ 18:05:45
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: Greta

Söt blogg! :D

2011-03-07 @ 22:17:36
URL: http://keemas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com