Startsidan   om mig  

natti.^^

Oj, har haft en liten blogg paus de senaste dagarna.^^'
Det beror b.la på för att jag håller på att göra en ny design, och eftersom
att jag vill att den ska vara bra så tar det lite tid.
Plus att det har varit mycket läxförhör och redovisningar m.m
Och jag måste läsa på till franska provet på tidag....

I alla fall, imorgon kommer jag ta det ganska lugnt och njuta av helgen.^^
Jag ska även baka muffins, vilket kommer bli bra och gott.


klicka på bilden för att komma till sidan där de går att köpa.


Men nu ska jag mysa med katterna och sova.
Kram på er!



Älskar de ovanstående burkarna!^^
vill ha! >.<




OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! :)

Jag har just nu sex stycken tävlingar på min blogg. Var gärna med och tävla om du har lust! :) I de flesta räcker det med bara en kommentar! :)



http://adaras.se/2011/march/tips-gunry-body-scrub-pagaende-tavlingar.html#comment



Om du inte vill ha reklam ber jag om ursäkt!

Ha en fin fredag!

Kram <3

2011-03-04 @ 15:30:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com