Startsidan   om mig  

Mat nu, sen bugg + fotboll

Hej

Gör bara ett litet snabbt inlägg. Nu ska jag gå ner och packa min väska
och sen äta lasage. Sen ska jag (och mamma) åka till en
nybörjarkurs i bugg som börjar idag.^^
Det är sex tillfällen och det kommer nog bli jättekul, några tjejer från min klass
kommer också. :3
Och efter det så ska jag till fotbollsträningen! (som ligger ganska nära till buggen)

Gaah! Älskar dans, särkillt bugg! Jag har gått i en liten kurs i bugg engång,
men det var väldigt länge sedan.
Så det ska bli gött att få dansa igen. *w*

Photobucket

jag idag^^

lagom flumm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com