Startsidan   om mig  

Japan prov

moshi moshi

Ett härligt blåsigt väder idag...Synd, jag hade gärna gått ut och cyklat lite i
sammhället. :'( Men men, jag har prov på fredag som jag måste plugga till.
Provet handlar om Japan.^^ Vilket jag tycker är ganska kul, förutom det att
den ända anledning till varför vi jobbar om Japan är pga jordbävningen, tsunamin
och problemen på Fukushima. Vi ska känna till lite om Japans näringsliv, befolkning och
lite geografi b.la.


Photobucket


Så, tillbaka till pluggandet!
Senare ikväll blir det härlig dusch och mys vid tv:n. ^__^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com