Startsidan   om mig  

irriterad

Snabbt inlägg innan jag ska till skolan...

Jag kommer snart byta till en .se sida istället för blogg.se och
jag och pappa provade igår med one.com men nu när jag kollat
lite snabbt kanske det inte var så bra som det verka....
Jag är lite besviken men jag får prata med pappa ikväll om det...

Så, ville bara skriva av mig lite bara...





Men vi får se hur det blir, jag tror i alla fall inte att det är länge kvar innan jag
lämnar min "kära" chocolatecat.blogg.se.....Kommer nog kanske lämna
blogg.se överhuvudtaget också, alltså inte flytta denna bloggen utan göra en helt ny.

....men vi får se....
Behåller nog den här bloggen ett tag till. ^^


Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag behöver hjälp!

om mindre än två veckor åker jag till USA som au pair. Jag har ingen aning om vad jag ska ge barnen i present. Lite lättare hade det varit om min familj vore en Amerikansk familj för då kunde man köpt något typiskt svenskt... men de är de ju inte. Vad kan jag ge en 11-årig flicka, 8-årig pojke och en 6-årig flicka i present?

2011-03-08 @ 08:45:59
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Chibi Nihon

one.com är billiga, men mer är dem inte. Servicen existerar inte hos dem.. :/ Bättre är att du hör lokalt efter webhotell, typ från en datoraffär! Då kan ni få service direkt på plats!

2011-03-13 @ 16:27:09
URL: http://chibinihon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com