Startsidan   om mig  

I don't feel so good......

Hej

Just nu kan jag väll inte påstå att jag mår super bra...I 2 och en halv dag så har jag mått
hyfsat dåligt. Det beror nog mycket på att det varit så många sjuka i klassen på
sistone. TwT Ogillar starkt att inte må bra...Mina ögon har runnit mycket i dag,
jag är täpt i näsan och nyser ibland.
Inatt kunde jag inte sova så bra heller...

Bu för förkylning! Jätte tråkigt när man blir "drabbad# av den.
Och på toppen av det, så har det ju SNÖAT mycket inatt så allting är precis
VITT, igen....Jag som trodde att våren var på väg....



Kommentarer
Postat av: AmandaBarwich♥

Hejhej, jätte fin blogg du har med finfina bilder!

checka in min blogg, lämmna gärna någon kommentar för då blir jag glad, ha en bra kväll! :)

2011-03-18 @ 23:21:53
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com