Startsidan   om mig  

Hello...

konnichiwa

Hoppas att ni njuter av att det är fredag idag.^^
Det gör jag i alla fall jag. Jag sitter här och njuter framför tv'n och är
bara trött. Just nu är det reklam så jag passar på att sitta lite vid datorn. :3

I kväll blir de t let's dance och trevligt vid tv'n.
Men innan det ska jag försöka jobba lite. Som vissa kanske inte vet om mig
är jag sekreterare i styrelsen för Min lokaladvelning i SKU.
Vår lokal avdelning har också nyligen haft årsmöte och då "bjöd vi in"
ett annat sammhälle till oss. ^^
Så nu heter vi TRO-ligan, ett mycket bra namn tycker jag. 




Ja, hehe...Blev lite info om mig i inlägget men nu ska jag titta på tv igen.^^
Tyvärr har jag inte tagit någon ny bild att visa. För trött efter skolan.






OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com