Startsidan   om mig  

Handlat^^

moshi moshi

Känner mig riktigt pigg idag, även fast det är lördag! =)
Jag och mamma har varit i stan en sväng för att b.la fråga
efter en bok på bokia. Men tyvärr hade inte de inte den, så jag får beställa
från internet...
Vi åkte även till djurmagazinet och köpte lite saker till katterna. =3
På vägen hem stannade vi till vid en textil affär och kollade lite.
Hihi, jag hittade massor av grejer jag ville ha, men vi köpte lite
i alla fall.^^ Så nu har jag kommit hem och det här var vad vi köpte.

1. 6 stycken olika garn

2. två stycken virkböcker

3. shampo och balsam till katterna

4. fina, lila, glittriga stickor (5 mm)

5. ny klotång till katterna

6. bomull

7. lila bajspåsar till katterna





OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!


Kommentarer
Postat av: Astakanasta

Fin blogg!



Vad gör du då? =)

2011-03-05 @ 14:05:23
URL: http://astakanastas.blogg.se/
Postat av: ewe ♥

Snygg blogg!



Kram Ewelina!

2011-03-05 @ 15:24:07
URL: http://lifebyewe.blogg.se/
Postat av: Martina

tack ska du ha :)

2011-03-05 @ 16:55:08
URL: http://mangoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com