Startsidan   om mig  

hälsokoll

Hellu!

Idag i skolan så var jag hos skolsköterskan och gjorde en "häslokoll".
Det gick riktigt bra.^^ Hihi, mina ögon ser bra och min ryggrad är rak.
Vikten vet jag inte riktigt hur det är, tycker den är "konstig"....
Det ända jag är lite irriterad över är att jag är 158 cm lång, trodde att
jag var åtminstone en centemeter längre.
Hihi, jag skulle vilja bli 165 sm. :3

Imorgon ska jag även till vårdcentralen och kolla upp min höft,
eftersom att jag ofta får ont i den.
Konstigt nog har jag inte haft så jätte ont i den på ett par veckor. Vilket förstås är
bra, men ändå lite märkligt....



Men nu ska jag titta på tv och sen sova. Imorgon är det en ny dag, och jag vill vara utvildad
inför den.^^ God natt och sov sött.








OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!
TÄVLINGEN AVSLUTAS 16/3!

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



aww..tack så mkt..va snällt sagt:D hehe.^^

allt väl med dig då?^^

2011-03-15 @ 14:57:08
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com