Startsidan   om mig  

God dag

Hej

Vad ska alla människor göra idag då? Själv ska jag på fotboll ikväll.^^
Men just nu sitter jag och lyssnar på musik, men nu ska jag
även fortsätta att jobba på min nya design. Jag har hållt på med den länge
känns det som, men jag har inte tid att sitta längre stunder med den
och jag blir aldrig nöjd med den. =P
Haha, men snart är den klar.

Nedanför här kan ni titta på en nice video från gruppen Perfume.
Gillar verkligen deras musik. =3







OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com