Startsidan   om mig  

Cupcakes, finished^^

Hello

Nu är mina muffins klara.^^ De ser ganska bra ut, men jag hade
det lite problematiskt när jag bakade...
Den andra satsen jag gjorde blev för rinning innan jag hade stoppat in
dem i ugnen, så de blev lite mjukare än de andra...
Det andra problemet var när jag skulle göra frosting, jag behövde 10 dl
florsocker (för dubbel sats) men vi hade bara 3 dl, ungefär...
Så jag fick hitta på något lite "eget" till frostingen....

Men förhoppningsvis så blev de ganska bra! Vi får hoppas det i alla fall.^^'
Ne, nu ska jag ner och smaka på dem! =3

min awesome frosting ovan^^






OBS; glöm inte att anmäla dig till tävlingen HÄR!


Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian one ::

tillbaka från pausen nu och hoppas du har haft en bra vecka ? :) <3

2011-03-04 @ 18:56:25
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com