Startsidan   om mig  

And where are all the happy ones?

Hi, happy ones

Yep, I'm so bored....Idag så har jag studiedag, som kanske fler av er har (?)
Och jag har jätte tråkigt. Jag har knappt gjort något idag.
I förrmiddags spelade jag wii i 2 timmar och efter det har jag bara vandrat mellan
datorn och tv:n...Lyckad studiedag? Nej.
Om det inte hade varit för det gråa och blåsiga vädret så hade jag varit ute och cyklat. :)

Mamma tycker så klart inte om att jag är så uttråkad och har kommit med flera förslag
på vad vi kan göra, b.la hyra film och köpa massa godsaker, åka och shoppa och att
jag kan bjuda över någon eller åka till någon.
Tyvärr har jag nekat allt....Men nu känner jag verkligen för att göra något.
Så förhoppningsvis kan vi åka och shoppa sen. ^^
om vi hinner....


yes, I'm serious......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com