Startsidan   om mig  

sov sött^^

Jag vet inte hur det är med er, men jag är inte så mycet för pyamas.
Jag har en, men den använder jag bara om jag ska sova över hos någon eller liknande.
Annars så tycker jag mest om att sova i stora t-shirt nattlinnen. =3
Tyvärr har jag inte en särkillt rolig  "sov t-shirt" men jag klickade nyss in
mig på talking clothes hemsida och där fanns det ju jättefina natt linnen! =DDD
Mina 3 favoriter: 
naws ^w^ talkingclothes har alltid så söta saker. =3

Och så kan man ju ha världens sötaste kigurumi till det! =D

Hello Kitty KigurumiKawaii Kitty KigurumiKawaii Pikachu Kigurumi
Sugoi Panda KigurumiKawaii Neko KigurumiSöt Hamster Kigurumi


och världens finaste underkläder under det x3

haha, nej jag ska inte dra upp en massa underkläder i bloggen. Men måste
säga att de som talkingclothes har är väldigt fina.^^
Sött Spets Bh SetKawaii Randigt Bh SetPokadot Bh Set
Rutigt Gyaru Bh SetGyaru Heart Bh Set

Myskväll ^_______________________^

Kommentarer
Postat av: Sandra

De va riktiga sötisar^^

2011-07-25 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com