Startsidan   om mig  

Söt läsare^3^

Hejsan!
Gick in på bloggen idag och såg en jätte gullig kommentar från en läsare.
Tyckte det var superkul att få en sådan kommentar, Katie.^^
Du förgyllde verkligen min dag när jag läste vad du skrev. Och jag måste nog säga
att jag inte kommer lägga ner bloggen. Jag har bloggat i 2½ år nu, jag fortsätter
nog att skriva, det kanske inte blir varje dag men det kommer nog att ske. =3

I'm happy like Naruto! >8D

Just nu blir det i alla fall inget inlägg pga att jag ska städa lite och göra
en "hemlig-grej" (berättare i annat inlägg=P )

Kommentarer
Postat av: Katie

Kul att du fortsätter ^.^!

2011-07-05 @ 10:38:59
Postat av: Katie

Kul att du gillade kommentaren och kommare att fortsätta! ^^

2011-07-05 @ 10:40:24
Postat av: Katie

<3

2011-07-05 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com