Startsidan   om mig  

Saria (The Zelda Projeckt)

Ovan här ser ni en av mina favorit cosplayare.^^ Hon cosplayar Saria från Legend of Zelda. =)
Detta är nog den mest lyckade Saria'n jag sett. Hon ser verkligen ut som orginalet. =3
Denna Sarian kommer ifrån The Zelda Projeckt som bildades av cosplayaren Adella.
Hon försökte fixa Zelda cosplayare som liknade de orginala karakärerna så mycket som möjligt.
Därför tog hon i detta fallet en liten flicka som skulle cosplaya Saria, och det blev ju riktigt likt, eller hur? =)
Mer från Adella's cosplayare på http://www.thezeldaproject.net/ där finns alla de som används i projecktet.


Om jag någon gång får tag på bra tyg plus en peruk ska jag cosplaya Saria. Även om jag kanske inte
lyckas lika bra skulle det vara en kul grej. Saria är bland mina favorit karaktärer ur Zelda spelen. ^^
Överhuvudtaget tror jag att det skulle vara kul att cosplaya någon Zelda karaktär.
I så fall skulle det nog antingen vara Saria, Zelda, Shiek eller Link. Eller vad sägs som Navi t.o.m? xD
Hoho, finns många andra att välja på också.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com