Startsidan   om mig  

Om, nom, nom!



Nya, konbanwa.^^
Riktigt skönt väder det varit idag. Om vädret är så här i morgon - eller bättre - tror jag nog att
jag spenderar mycket tid i poolen hela dan. Haha. =3 Blev plötsligt sugen på glass förut när jag
tittade ut över kvälls himlen, så jag har varit nere i köket och gjort i ordning en snickers glass
Riktigt gott om jag får säga det själv. ^w^ Om man vill göra är inte receptet svårt. ;3

Här är mitt lilla "recept"

1. skopa vaniljglass och/eller snickersglass i en skål. (ex: 2 kulor vanilj & 1 kula snickers.)

2. ös på med kolasås. ^________________________^

3. dekorera med jordnötter och bananskivor.~ 


Kommentarer
Postat av: Katie

Låter smaskens! Nu vet jag vad mitt fika blir idag iaf ^_____^

2011-07-07 @ 11:54:08
Postat av: Sandra :)

Får mig att längta till glasscafeet...^^

2011-07-07 @ 11:57:51
Postat av: f e l i c i a | fubzie♥

det där ser gott ut! :)

btw, har du något förslag på vad man kan blogga om? :)

2011-07-07 @ 19:19:09
URL: http://mondoblog.se/fubzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com