Startsidan   om mig  

majj kosspläjj =3

Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na BATMAAAAN! >8D

Angående cosplay på NärCon...
Jag vet inte om jag kommer cosplaya L, upptäckte att jag hade ganska mycket tid ändå.
Dock vet jag inte vem jag skulle kunna cosplaya i stället...Kanske Tenten från Naruto?
Tycker att hon är en jättebra och trevlig karaktär, plus att vi är ju lite lika till utseedet. ^^'
Och hennes kläder är nog inte supersvåra att sy heller.
Några andra som jag skulle vilja cosplaya är Zelda eller Link (LoZ), någon pokémon,
Sasori (naruto), någon T. Burton karaktär eller kanske någon från DB eller Vocaloid xD.
Tja, jag vet inte faktiskt. Men jag kommer i alla fall föra klart min L cosplay, nu när jag har allt.
Boken (och smycket) kom härom dagen och peruken kommer säkert när som helst. =)



Är faktiskt väldigt osäker och står öppen för förslag och idéer från alla.


det som följde med: death note, fjäderpenna, L-nyckelring (numera halsband)

och jag fick även klistermärken xD

Fick bland annat ett förslag att cosplaya Beyond Birthday istället för L, vilket låter ganska kul. x3
(BB ser ut precis som L, men är blodig och har röda ögon. Han kommer från novellen "Death note: another
note, the los angeles BB murder cases) Skriver mer om det här i ett annat inlägg!



Kommentarer
Postat av: Katie

Kan inte du lägga upp en bild på den andra karaktären du kanske skulle vara. Jag tror att du skulle passa jätte bra som L, men om du är lik den andra och tycker att hon är bra så kör på henne istället

2011-07-11 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com