Startsidan   om mig  

kvälls musik~

Underbart trevligt just nu, vet inte varför men.
Tja, jag sitter och lyssnar på Falling falling snow med Len från Vocaloid. Så vacker låt. =""3
Egentligen vet jag inte så överdrivet mycket om Vocaloid figurerna, men låtarna är
ju jättefina och det är kul att försöka lära sig danserna. ^^
En annan bra låt är när Len sjunger The Riddle Solver who can't solve Riddles och duetten mellan
Len och Rin på Migikata no Chou är också väldigt bra. ^^
Två andra Vocaloid låtar som jag också tycker om är Hatsune Miku med Melt och Megurine Luka's
Just be friends.
Förövrigt gör jag inte så mycket, jag har ätit smultron och vaniljyogurt. Haha.


söt närbild på Len och Rin^^
Tror nästan att dessa är mina favorit Vocaloids. ="3



I morgon kommer jag föressten att åka till Hova, det är ju riddarvecka där nu. ^^
Det var nog flera år sedan jag var där sist. hemh...Lite dålig stil kanske eftersom
det brukar vara väldigt kul där. =) Men sov sött nu. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com