Startsidan   om mig  

Jag lever! (än så länge)

Hej och ursäkta så mycket för den dåliga uppdateringen på sistone! -___-
Inte alls meningen, det har bara varit ganska mycket att göra denna veckan.
Förra helgen träffade jag ju danska släktingar, som även var hemma hos oss denna
veckan. Och fredag till söndag har jag Sandra och mamma varit i Karlsborg igen.
Kom alltså hem idag och pga det fina vädret har jag spenderat dagen ute samt sett
över min cosplay till NärCon (om jag nu kommer köra L på konventet, är grymt osäker...)

I morgon får vi se om det bli någon uppdatering, kommer nämligen cykla till Jen och
så ska vi kolla på varandras cosplay (hon ska vara Vector från Sonic X) och så ska vi
såklart nörda framför datorn med massa fanflashes och käka bär. x3

dator krånglar, bild från arkivet! >.<"


Trevlig kväll på er alla!
Får se om jag kommer få någon tid till att göra en uppdatering innan NärCon, fyller år den 6:e sen och
efter det kommer jag inte kunna göra något inlägg förren nån vecka efter det. =(
I alla fall: syns i Augusti! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com