Startsidan   om mig  

Inför Cosplay^^

Konnichiwa!
Nu tänkte jag göra ett inlägg angående min L cosplay.^^
Nu har jag beställt det som ska beställas, peruk, death note och halsband.
Ja, det blev inget med att göra ett eget halsband...Men om jag har tid ska jag nog göra ett ändå. =3
I förmiddags var jag även bort till tyg affären och köpte vit och blått tyg (samt gyllf xD)
Så idag blir det att fixa med L's kläder. Tyvärr har jag inget bra mönster >___>
Men det får gå endå.^^'

Lite bilder på det som snart kommer hem till mig (eller rättare sagt: i slutet av månaden....)


Ja, det är en nyckelgrej och inte halsband är för att jag tjänar några kronor på att använda egen kedja^.^

Alla som någon gång i sitt liv har läst Death note vet mycket väl att L inte bär halsband, men jag köpte de
mest för att det är L's ikon/signatur. Desutom gillar jag L i allmänhet och skulle gärna bära det ibland. ="""3
Här är även en bild på tyget jag köpte, jag tycker nog att de stämde hysat bra med L's egna färger på kläderna.

 


Kommentarer
Postat av: Katie

Varför valde du just den karraktären?

2011-07-05 @ 17:43:41
Postat av: josephine- bloggen som löser dina design problem!

Har du inte tid med en snygg design?

då har jag sidan för dig!

På mindre än 10 min så har du en ny snygg design!

Låter det bra?

Klicka på länken!

http://fixardindesign.blogg.se/



2011-07-05 @ 18:11:19
URL: http://fixardindesign.blogg.se/
Postat av: Niles

Awesome!!

2011-07-05 @ 18:18:07
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com