Startsidan   om mig  

dagens uppdrag: garderob

Suck....Idag är det bara gråa moln på himlen...(fast jag gillar regn ^^)
Och idag så ska jag städa ur min garderob också. Yay...Jag har nämligen förmycket
kläder jag inte använder och inte tycker om särkillt mycket.
Fast det kommer kännas ganska bra om jag kan få lite bättre plats med allt igen. =)
För tillfället är den ganska full och jag orkar inte alltid hänga upp kläder. haha.
Så det blir ganska stökigt, fast jag brukar inte låta det se allt för henskt ut i för många
dagar, då blir jag bara arg på mig själv för att jag har sådan oordning. x3

min garderob just nu. status: stökig >___>

Massa kläder som sagt, hänger/ligger övervarann och täcker för andra plagg så det blir
jobbigt att hitta det man letar efter. Inte alls kul.  Och så ligger det kjolar på varandra där
de inte ska vara. (btw, den rosa kjolen som ligger där har jag sytt.^^)
Det ända jag har någelunda bra koll på (*host, host*) är mina accesoarer. (de i de vita facken)
Där har jag delat upp dem ganska bra, och sen har jag vissa halsband m.m på min "säng-hylla"
eller i en annan smyckelåda jag sällan använder. hihi.
Och sen vid sidan av garderoben har jag även lite andra saker t.ex morgonrock, min katt-jacka och
huvudbonader m.m
I de blå låderna på bilden så ligger det handskar och benvärmare (som jag har på armarna xD)
och i de vita låderna finns sockar, underkläder, längre sockar, benvärmare, leggings, tajts och strumpbyxor. Hehe...

Ja det är väll bara att sätta igång, hoppas det blir bättre plats på saker och ting efteråt. =P
troligen inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com