Startsidan   om mig  

Prov?(!)

Någon som gillar att göra prov?
Jag tyckte att det var ganska kul innan alla börja tjata om hur
läskigt och hemskt det är. Så när jag sitter och gör prov så blir jag ibland jätte-
stressad, i onödan. :/
Innan prov känns det heller inte bra, även fast jag hänger med på
lektionerna och läser på....gillar verkligen inte den känslan!
Det är HEMSKT att känna press, stress, okunnighet och förvirrad när det
gäller prov....

gammal bild....men men =P

Men mina resultat på proven brukar bli hyfsade. :)
Fick mitt franska prov idag: 151/170
Matteprov: 34/40

Så jag är ganska nöjd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com