Startsidan   om mig  

Gratis bio.^^


En hemsida jag tycker att fler borde gå med i är gratis bio.
Hemsidan är väldigt bra och kul.^^ Med gratis bio kan man "tjäna poäng" och
sedan "växla" ut dom till: biobiljetter, presentkort, roliga saker (från coolstuff) eller tidningsprenumerationer.
Man kan även vara med i tävlingar och vinna resor och upplevelser.^^
Presentkorten kan bla vara på: claes Ohlsson, Lagerhaus, nelly.com, kappahl,
mc donald's, JC, ica, MAX hamburgare, H&M, stadium, lindex och bik bok.

Och det finns mycket, mycket mer.^^
Därför är jag med i gratisbio, det finns minst 1 butik som man hittar där som man gillar.
Eller så kan man fixa bio med sina vänner eller få en god läsning ur en favorit tidning.
Hemsidan är gratis att bli medlem i och är lätt att förstå.

bli medlem i gratis bio.^^
kolla runt lite där om du vill, jag tror du hittar något du gillar.


Kommentarer
Postat av: Kittty

hej!

gillar du rosetter? kolla isf in min bloppis :) säljer massor av rosetter för 10-15 kr :)

2011-01-15 @ 20:04:56
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com