Startsidan   om mig  

...Dagarna blev längre än jag trodde....

Ja, som ni kanske märkt har det blvit många "Dag xx - YYYYYYYYYY"
Men nu orkar jag inte mer...Jag är egentligen på dag 13 nu, men jag har inte orkat skriva
12:an än. *suck* 30 dagar? Nej, det kommer jag inte orka...
Men bara för att få lite svar på alla så lägger jag snabbt upp dom i detta inlägg:


Dag 12 – Min största svaghet - vet inte.

Dag 13 – Den här veckan - har varit bra, vart i gtb, haft kul och i morgon är årets 1:a fotbollsträning^^
Dag 14 – Min favorit-tävling - vet inte. dom som jag är bra på =P
Dag 15 – Mina drömmar - åka till japan, thailland och alla länder i Europa. vara omtyckt av många och
träffa någon att dela mitt liv med i framtiden. Och att människan inte förstör jorden.  Kanske också att öppna egen butik/företag
Dag 16 – Något jag är beroende av - choklad.^^' mina katter och vänner. :)
Dag 17 – Mitt favoritminne - jag gillar många ämnen i plugget, typ alla! :D
Dag 18 – Vad gör mig imponerad? - saker som man inte borde kunna. (trolleri, överrörlig m.m) och romantiska saker eller överraskningar från någon den man minst anar.
Dag 19 – Detta ångrar jag - jag ångrar mycket...men det finns egentligen ingen anledning att ångra sig, det kommer inte tillbaka. Det ända är att lära sig av sina misstag.
Dag 20 – Detta vill jag göra innan jag dör - förverkliga några av mina drömmar
Dag 21 – En stund jag minns - när Toulouse & Dutchesse låg och sov tillsammans för 1:a gpngen. ^^
Dag 22 – Det här upprör mig - miljö förstöring. Våld och mord utan tanke.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre - att träffa mina vänner, mysa med katterna sjunga, dansa och spela musik. Och att prata med Gud
Dag 24 – Det här får mig att gråta - när jag samlar alla förolämpningar jag fått och elaka kommentarer och tänker igenom mina dåliga handlingar
Dag 25 – Här bor jag/mitt rum - mitt rum är väldigt litet. Fyllt med böcker, kläder och småprylar men mysigt
Dag 26 – Mina rädslor - döden, sjukdomar, brand, att bli alldeles ensam.
Dag 27 – Min favoritplats - en mysig plats. där jag kan ta det lugnt och inte behöva tänka på något.
Dag 28 – Det här saknar jag - Figgelix, Felix (Figaro) och Skuttan. våra 2 katter och kanin som nu är döda. Skuttan = "glömde bort" när Felix kom. Felix = sjuk, inget kunde göras. Figgelix = sprang bort.
Dag 29 – Mina ambitioner - bli väldigt bra i skolan. bättre på instrument och sång. komma närmare Gud. träna mera.
Dag 30 – Ett bra ögonblick - verkar lika dag 21 väldigt mycket...Men några bra ögonblick är när jag har kunnat prata med gud. Varje stund att få be och veta att han lyssnar.
När jag har blivit bönehörd och fått hjälp av Gud. När jag får känna att han ÄR verklig, både i mig och världen.

Grattis! Du kom ända hit ner. :)
Tyvärr blev detta inlägg ganska långt, men nu slipper jag skriva ett inlägg i taget för dom alla.! haha! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com