Startsidan   om mig  

Dag 07 - Min dag

Ja, min dag.
Idag så har jag mesta dels spelat wii.^^ Jag och Sandra har umgås hela dagen.
Vi har spelat Mario Kart Wii och tittat på ICE AGE 2. n__n
Ganska (väldigt) kul! På förmiddagen så myste jag väldigt mycket
med mina katter också. =) Jag har även spelat piano och suttit lite vid datorn.
Sen när Sandra  hade gått hem så spelade jag lite Wii fit plus.
Nu ikväll har jag lyssnat på musik och övat lite japanska.

Dagen i helhet har varit väldigt bra. 8D
Ser fram i mot kommande dagar! På tisdag drar jag och mamma iväg till Göteborg! :)

har tyvärr ingen bild idag...Men detta är i alla fall vad jag hade på nyår! ;P
btw, kjolen (som jag velat ha länge) fick jag i julklapp förra året. (ja, julen 2010!)

Kommentarer
Postat av: PHOTOLENS » photo&style

Söt klädstil du har! :)

2011-01-03 @ 13:16:01
URL: http://photolens.blogg.se/
Postat av: lizzie

fin kjol :)

2011-01-04 @ 11:00:39
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com