Startsidan   om mig  

I'm back!

SAILOR KONEKO!
She's back!!
And more cooler and stronger than ever!
With the magic wand of awesomeness and the white gloves with the power of NärCon
and, of course, now with the strong will of a happy girl that has a dream!
Get Your SAILOR KONEKO At A Store Near You!


Yes, I'm back...Wohoo....
Efter tre dagar på -awesome- NärCon, 6 dagar på läger, kalas för mig dagen efter och en
dag med fotbollsmatch är jag ÄNTLIGEN tillbaks! >8D
Men jag har inte mycket tid att vila....
Imorgon är det träning, onsdag bio med vänner(Bilar 2), torsdag träning, fredag hälsa på Bea,
lördag "LEDIG", söndag träning och sen måndag. SKOLA

Just ett snyggt slut på sommarlovet...Hade jag vetat att slutet av juli och hela augusti hade varit så
späckfulla skulle jag ha njutit av Juni mer...
Oh well, "vad är en ledig dag på lovet egentligen? Den måste vara helt tråkig och dötrist...och tråkig
och aldeles...aldeles....aldeles underbar~" Som vår kära askunge hade sagt, dvs....
Bilder från NärCon kommer upp inom kort! (dvs när jag har tid och ork + att datorn inte ska krångla..x|)


Kommentarer
Postat av: Filliboomboomboom

Bra sommarlov ändå, Fast väldigt koooort!

Ps. Jag ska inte med på onsdag.

¨

:D

2011-08-16 @ 13:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com