Startsidan   om mig  

Påsklov^^

Glad påsk på er

Tja, det är ju inte påsk riktigt än men...
I alla fall, påsklovet har börjat och det känns riktigt bra! ^^ Idag var jag och
mamma på loppis. Där köpte jag "glas-karammeler och en, jag tror kinesisk, solfjäder med
tillhörande låda. På solfjädern är det tranor. =3

Ganska nöjd med mina "inköp" och just nu sitter jag och kollar anime, men snart ska
jag ut i trädgården.^^ Lite arbete i trägården kan väll inte skada?
Fast jag skulle nog helst vilja ta det lugnt idag istället för att jobba.
Vad kommer hända för er på påsklovet? =)


trevligt lov! =^w^=


Kommentarer
Postat av: bella

KOLLA IN VÅRAN BLOGG

//BELLA ALMA OCH ALICE

/,,/(^_^)/,,/

2011-04-16 @ 20:58:38
URL: http://happygirlpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com