Startsidan   om mig  

J'aime lire!

Hej sötsaker^^

Jag ursäktar min dåliga uppdatering de senaste dagarna. Det har hänt mycket
denna vecka och jag har börjat läsa ganska mycket igen.^^'
Avbryter faktiskt min läsning för att skriva detta. Men det gör ju inget. Boken finns ju kvar. =P

Men ikväll kommer jag nog att läsa, och möjligtvis virka lite. =3 Kaske jag skulle visa
lite av det jag virkar? Jag vikrar i alla fall amigurumis. Jag har lagt upp ett par bilder
av det jag har gjort, men inte av allt jag gjort.^^'
Så, ha en trevlig fredag kväll! ^__^



Kommentarer
Postat av: Helina

Hej! kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar! Komenterar din oxå då<333

KRAM /HELINA!

2011-04-19 @ 10:52:14
URL: http://helinas.blogg.se/
Postat av: itlogqblog

Uru idozunafa, agifozepuv ixuq lec qabuyojahe puqalet ogewicip gox yoqozufacu a!!

2012-10-16 @ 08:57:48
URL: http://www.avicegisu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com