Startsidan   om mig  

Slår in julkappar! :D

God jul,
på söndag är det 1:a advent! :D Längtar!
Då ska jag, Sandra och Ebba sjunga i kyrkan.^^ Det kommer
bli jätteroligt. Pappa ska spela till oss och han sitter vid pianot
nu och övar. :) Själv slår jag in julklappar. Usch, vad jag längtar
till jul nu! :) Gör inte ni det?
(liten ramdon bild, har inte tagit några nya kort idag.)  (( Dutchesse på bilden :3 ))
Men det dröjer ju lite till..... T.ex så ska jag ha 'NO-redovisning,
SV-redovisning och utvecklingssamtal på onsdag....
Och kanske SO-redovisning också. Nog för att det är roliga arbeten vi
gör så händer allt på samma dag...*suck*
Men det är ingen idé att försöka deppa! Nu ska jag borsta katterna
och sen blir det lite plugg inför matte provet i morgon + lite tv sen. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com