Startsidan   om mig  

min nya kärlek ;P

balloon.gifb66180453.gif
Jag har verkligen blivit SUPERGLAD i tyllkjolar! :D:D
Hihi, jag tycker att dom är jättesnygga, och jag passar faktiskt i dom. ^^'
Jag vill så gärna sy en tyllkjol, men jag har inte hittat någon bra
beskrivning på hur man gör. :( Någon som har en bra sida på nätet man¨
kan kolla upp? :) JAg skulle bli jätteglad om du berätta det!
Såklart kan man köpa färdiga... Men, det är ju även kul att ha sytt en egen. ^-^
Wiieee! Vilken kul tanke! :""""3
JAG VILL SÅ GÄRNA SY... ;P hihi....
Några fina kjolar: ^^
48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif48hk7ps.gif

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch de där håret längst upp asså, minns när alla gick runt me sånt här i stockholm på plattan haha

2010-11-07 @ 14:27:13
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com