Startsidan   om mig  

Konbanwa :)

sign0110.gifHej,
Det blev visst ingen "mobiluppdatering" igår. ^^'
Ursäkta mig, men jag hade väldigt kul igår. :)
Hihi, Jag och mamma var inne i ganska många butiker. Bla shock, lagerhaus,
kawaiishop, Uropen + några fler roliga butiker. Tyvärr regnade och blåste lite
men vi klarade vi oss! Haha! Jag tycker verkligen att det var ett lyckat besök!
Och jag skaffade mig lite grejer som jag ville ha.rolleye0016.gif

Kawaiishop :3

Jag leker med ny inköpta grejer ^__^'
Vad jag har gjort idag? Tja, jag har varit med Sandra nästan hela dagen. :)
Vi har spelat mario kart, picmin 2, sjungit lite julsånger inför
advent och spelat lite andra spel. :) Hihi, vi hade VÄLDIGT trevligt må jag säga.
Och imorgon ska vi sätta upp min nya säng och på kvällen ska jag klippa mig.
(var lite smått irriterad på frisören förut, hon har nämligen bett om att ändra tid
2 gånger...men det är väll ok antar jag, istället för tiden 8.30....)
Hmm...undra hur håret kommer bli. ;P
Jag har faktiskt knappt någon aning om hur jag vill ha det. :/
Men, men...vi får se...
älskar den här tjejens hår! vill ha... :/ Hihi, så "extremt" kommer jag nog inte få ;(

Kommentarer
Postat av: lelle

var ligger affären kawii shop?

2010-11-09 @ 17:17:50
URL: http://lollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com