Startsidan   om mig  

ICH WUNT!

Yohu, gaaah!
Kawaiidesign´s kläder är bara för bäst! :""3
LUV DEMM! Vart jag än tittar på hemsidan så hittar jag nått jag vill ha.
...Tyvärr räcker inte min budget till det...*sigh*
Men men, ääälskar deras saker ändå. *drawls* hoppas att jag
hinner åka till affären en gång till innan jul. OwO
Här är lite av allt jag gillar från kawaiidesign.
Svart klänning med hjärtformade fickor & vit spets
Vit fleecetröja med pandaansikte & vantar
Rosa prickig halterneckklänning med gröna ponys
Svart klänning med vita prickar & stor rosett mitt fram
Armband #104 Legobitar
Måste även slänga in ett snyggt armband! ;) ↑

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!



2010-11-24 @ 22:37:06
URL: http://kulansplace.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

åh fint :D

2010-11-25 @ 14:37:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sannie

Hemkommen från min resa i Afrika, då jag tog hand om lejon! Nyligen lagt upp bilder när jag bla hoppar bungy jump och andra adrenalin aktiviteter vid viktoria fallen. Skulle du våga? :D

2010-11-26 @ 12:36:26
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com