Startsidan   om mig  

Då var det klippt :S

Tjo,
nu sitter jag här då med rak lugg och slingor.^^
Jag är dock lite missnöjd...Slingorna syns knappt... :/ Bu, hu...
Men på onsdag ska jag till frissan igen och fixa slingorna och troligen
lägga till 2. :D Yay~
Tja, ganska snyggt blev det väll? Jag trodde verkligen att jag skulle passa
i rak "vanlig" lugg....men ser jag inte för löjlig ut? :S
Usch, Jag har inte haft rak lugg på jätte länge...Jag hade nog på dagis tills jag
gick i 2:an men sen blev jag så irriterad på den och tyckte inte om den.'
Och nu försöker jag igen....
Men gillar jag den inte så är det bara att vänta i 2 år, sen har den nog blivit
lika lång som den var förut, sa min frisör.
Jaja, man får väll vänja sig... Och hoppas att jag inte ser allt för dum ut....

(( Och världens snyggaste spegelfoto! ;P
Haha, vissa lyckas faktiskt med sina "spegelfoton" och vissa gör det definitivt inte.
Såna som, tja....jag.... ^^' ))


Ursäkta mig. Hihi, en annan grej som jag stör mig på just nu: mig!
Hela dagen har jag gått om kring och "skiftat" mellan att gilla mitt "nya hår" och
att ogilla det. ;P
Men vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: :)

Vilken fin blogg och fin header:)

2010-11-06 @ 17:14:55
URL: http://eeemmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com