Startsidan   om mig  

p.r.o.v

Jaha, man tror att man ska få det lugnt sista veckan i skolan (slutar på tisdag)
men nej. 2 prov....Och visst, det kanske "bara" är 2 men jag orkar verkligen inte...
Men det har varit lite "soft" i veckan i alla fall.^^ Vi har bakat crepés på franskan.
Åt lussebulle (jag ogillar lussebullar..) och peppakakor och idag har vi åkt skridskor. :D
...JAg får väll erkänna att det ändå är en ganska bra vecka.

Jag har även virkat 2 stycken grytlappar, dock blev dom inte så bra...så dom blir det ingen
julklapp av.^^' Men jag virkar även en amigurumi, en flicka med halsduk. n__n
Hoppas jag blir klar med den snart...Det skulle vara roligt att ha den ståendes på hyllan nu.

Just nu läser jag på lite till morgondagens sv-prov. Hade det inte varit för min underbara vän
Sandra, så skulle jag inte kunna göra det just nu.^^ pga att jag glömde boken i skolan...
Men Sandra var så snäll och skickade ett mail med lite text av det man skulle kunna. :)
en tjej som är klar för prov!         (..inte...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com