Startsidan   om mig  

julen är här...

Jaha, då var det inte långt till jul längre....Det är redan den 6 idag. :O
Men jag antar att det bara är bra. :) Paket, jullov, mat, gemenskap,
skratt och härliga vinter dagar...Låter helt ljuvligt i mina öron!
Vad ska ni göra på jullovet? Själv kommer jag nog inte göra så mycket,
vad jag vet, men det kommer bli trevligt tycker jag. ;)

Ja, men nu ska jag ta och lägga fram morgondagens kläder och "fixa i ordning"
mig inför kvällen. ^^ Jag hoppas ni har haft en underbar start på veckan!
gammal bild, men den får duga ;)

Kommentarer
Postat av: sessamyys- En mangatecknares dagbok

Vilken mysig blogg du har<3

kram

2010-12-06 @ 21:46:31
URL: http://sessamyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com