Startsidan   om mig  

2 dagar kvar...^^<3

Gaah! Jag kan knappt fatta att det bara är 2 skoldagar kvar,
sen är det JULLOV! >.<
Inga prov, inga läxor, inga sena skoldagar....bara chill...
Underbart, inte sant? :) Föresten, som jag nämnde i ett inlägg förut
så har jag haft 2 prov denna veckan. Och det gick faktiskt hyfsat bra.^^
På svenska provet fick jag 84 av 87. Och på matte provet fick jag
32 av 40. Jag vet att jag hade kunnat göra bättre ifrån mig om jag
hade övat lite mer än vad jag hade gjort... :/ Men aja, proven är övet och jag fick
ganska bra resultat. :)
Snart ÄR julafton här. *dreaming away* :'3

litet foto jag tog igår :) JUL! JUL! :D:D


Kommentarer
Postat av: Angie

gullig bild

2010-12-25 @ 17:02:49
Postat av: Anonym

2010-12-25 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com