Startsidan   om mig  

Gee....vilken dag...

Tjo, idag bar det av till skövde klockan halv 1, trevligt, trevligt! :)
När vi kom hem så var klockan typ lite över 5 eller nått.
Så det var snabbt byta om och fixa sig, klockan kvart i 6 bar det av mot fotbollen!

Tja...det var lite snabbt vad jag har gjort idag, och varför jag inte lagt upp så mycket idag...
Inhandlat idag --> blåa rosor örhängen och toffsar. :)
Hehe...hoppas ni har haft det gött idag också!
lite stressigt kändes det som att det skulle bli...men sönder stressad kan man absolut inte säga att jag är. xP


jag just nu... >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Cuteki calendar widget
Photobucket
Hej! Det är jag som är Madde och skriver i denna blogg.^^ Jag har 2 underbara katter och har stort intresse för asien, mest Japan 83. I den här bloggen kommer det stå om mig och annat som jag finner intressant. :3 undrar du något? fråga bara. ^^

MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com